Matrasconcurrent

Matrasconcurrent

Ruim 35 jaar geleden is Matrasconcurrent ontstaan en begonnen met
het leveren van vrijwel alle producten op het gebied van slaapkamerinrichting en slaapcomfort.
boxsprings slaapkamer
8,2
Filter 1575 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1574 met beschrijving

• Lize Verhoef
    Geverifieerde klant van Matrasconcurrent

Snelle levering en goede matrassen.

• Wim
    Geverifieerde klant van Matrasconcurrent

Op 24 juli 2024 een matras besteld, op de site staat 3 tot 6 werkdagen levertijd. Mooi, want ik heb hem twee/drie weken later nodig.
    Bijna twee weken later, op 6 augustus maar eens gemaild waar mijn matras toch blijft, want ik had sinds mijn bestelbevestiging op de 24e nog niets gehoord. Antwoord: "I.v.m. de vakantie periode zit de fabriek tot volgende week dicht. Wij verwachten uw bestelling dan ook eind volgende week binnen."
    Natuurlijk is dat niet iets wat ze hadden kunnen voorzien, dat het vakantie was en die fabriek dicht zou zijn. En dit vermelden op de site of je klanten een mailtje sturen hierover is ook teveel gevraagd. Pas wanneer de klant contact op neemt, wordt dit verteld.
    Maargoed, dan nog maar een weekje wachten. Week erop, op 15 augustus kreeg ik een track en trace link gestuurd. Fijn! Eindelijk komt het matras eraan. Helaas niet dus. De dagen erna was er via de track en trace alleen maar te zien dat de vervoerder het pakket nog niet heeft ontvangen. Uiteindelijk is hij op 24 augustus toch binnengekomen.
    In het kort: Levertijd kwam uit op een maand, niet de beloofde 3 tot 6 werkdagen. Op zich niet eens een hele slechte levertijd voor een matras, maar wel als iets anders belooft wordt en communicatie over vertraging uit blijft.

• Hoe beoordeel je Matrasconcurrent?

• B.J. Berends

snelle levering, goede communicatie,

• Kinds
    Review voor Matrasconcurrent

Goed en duidelijk advies gekregen over de aanschaf van een nieuw topmatras in de winkel
    Het topmatras bevalt goed en ben blij met deze aankoop

• René
    Geverifieerde klant van Matrasconcurrent

Prima matras voor weinig geld

• Marjan de Jong
    Review voor Matrasconcurrent

In 20212 matrassen daar gekocht en naar volle tevredenheid...70 kilo verloren, in 2024 en moest ik van stevig naar medium matras...opnieuw daar 3 weken geleden daar gekocht..na een week! Al op te halen...slaap weer heerlijk en pijnvrij, ook de kussens komen bij hen vandaan super kussens. De service is geweldig en eerlijk!! Ook dochterlief heeft haar matras er nu gekocht en ook een eerlijk goed en degelijk advies....voor de volgende matrassen ga ik er weer heen, zeker weten

• Wetti Brugman
    Geverifieerde klant van Matrasconcurrent

Ik heb gekregen waar ik al langer naar zocht nl. een kussen gevuld met traagschuim vlokken. Ik kon er ,omdat het heel ruim gevuld was nog een extra kussensloop mee vullen.!

• Lyn
    Geverifieerde klant van Matrasconcurrent

Klantenservice kon in eerste instantie wat beter, de site geeft bij ruilen aan een mail te sturen. Vervolgens kreeg ik een link naar retoursite, zonder uitleg of wat dan ook. Over geklaagd, uiteindelijk netjes gebeld door klantenservice en vriendelijk en goed geholpen.

• D.P.
    Geverifieerde klant van Matrasconcurrent

Goede prijs kwaliteit en snel geleverd!
    Matras & topper liggen perfect

• Pascal
    Review voor Matrasconcurrent

Fijne afhandeling en blij met het product

• Gerard Murre
    Geverifieerde klant van Matrasconcurrent

Hebben helaas te lang moeten wachten om het geld ,van onze retour gestuurde topper, terug te ontvangen.
    Toch gelukt na herhaaldelijk bellen!!

• Karin Bouwmeester
    Geverifieerde klant van Matrasconcurrent

Snelle levring en klacht heel snel opgelost na telefoontje

• Dustin Korenromp
    Review voor Matrasconcurrent

Bestel hier niet je slaapkamer artikelen, slechte service, slechte klantenservice reageren niet op klachten en kwaliteit is ronduit schandalig.
    Verlaat de site en besteed uw geld waar het wel goed geregeld is

• Fred Neijs

Goed prod

• anneke
    Review voor Matrasconcurrent

geweldige service, ontzettend fijn personeel, denken mee, adviseren heel goed, zeker weten komen wij hier weer als wij wat nodig zijn
    echt een aanrader om hier naar toe te gaan.

• Manon
    Geverifieerde klant van Matrasconcurrent

Snel geleverd en prima matras voor in de camper.

• Rien

Kwaliteit en redelijke prijzen

• Kim
    Review voor Matrasconcurrent

Nadat de post een fout had gemaakt door een verkeerd matras bij mij te bezorgen heeft matras concurrent het probleem goed en adequaat opgelost door zo snel mogelijk het goede matras op te sturen en het verkeerde matras op te laten halen en daar was ik erg blij mee uiteraard...tot nog toe is het matras uitstekend! De mensen die er werken zijn erg vriendelijk en behulpzaam, een goede zaak :)

• Wendy Ringnalda
    Review voor Matrasconcurrent

Willem is een aardige, deskundige man.
    Voor hem is niets te gek.
    Als je lekker wil slapen, moet je bij Willem zijn.
    Van de verkoop tot aan het monteren aan huis prima geregeld.
    Top service dikke duim!!!.

• Nico Mulder
    Geverifieerde klant van Matrasconcurrent

Ik sliep al goed, maar sinds ik deze topmatras gebruik, slaap ik nog dieper en langer en sta fris weer op